Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Με το νου πλουταίνει η κόρη....

Σε όνειρα άλλων ανθρώπων έχω συναντηθεί με ανθρώπους που δεν ξέρω.
Τους έχω ερωτευτεί,ή τους έχω κοιτάξει μ'επιτίμηση,ίσως έχω περπατήσει πανω στις στέγες τους ή μεταμορφώθηκα σε φίδι που τους δάγκωσε,σε γάτα που τους κοίταξε αποφασισμένη να επιτεθεί με το τρίχωμα ανασηκωμένο,ή είπα κάτι προφητικό όπως:"γδάρε το φόβο σου και φύλαξε την προβιά σου",ή τους κοίταξα θλιμμένη κι έπειτα στραφηκα περπατώντας προς την άλλη,ή γελούσα ακαταπαυστα κάνοντας στριπ-τιζ ή ανέβαινα έναν χωματόλοφο μέσα σε ένα ασανσερ που διέτρεχε τη μάζα του κατακόρυφα για να παω σε κάποια βαφτίσια ντυμένη Όσκαρ Ουάιλντ,χωρίς αυτό να είναι καθόλου παράξενο.
Στα δικά μου όνειρα συνάντησα ανθρώπους που ξέρω κι άλλους που δε γνωρίζω.
Μεταξύ μας έχουν συμβεί τα πιο παράδοξα που είναι κανείς δυνατόν να φανταστεί-σημαίνουσες στιγμές αλληλεπίδρασης ωστόσο.
Κι ακόμη στα όνειρά μου έχουν συναντηθεί άνθρωποι που ξέρω μ'αλλους ανθρώπους που ξέρω,κι άνθρωποι που ξέρω μ'άλλους που δεν ξέρω και τέλος
ένα σωρό άνθρωποι που δεν ξέρω έχουν συναντηθεί εκεί μεταξύ τους...

Το ερώτημα είναι,υπάρχει κάποια αναφορά σ'ολα αυτά στην "έξυπνον" ζωή μας;;
Μπορεί όλοι εμείς να "γνωριζόμαστε απο κάπου;"


...με τον ύπνο η ακαμάτρα

1 σχόλιο: