Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Als das Kind,Kind war...



Αls Kind Kind war,
ging es mit hängenden Armen,
wollte der Bach sei ein Fluß,
der Fluß sei ein Strom,
und diese Pfütze das Meer.

Als das Kind Kind war,                                    
wußte es nicht, daß es Kind war,
alles war ihm beseelt,
und alle Seelen waren eins.
Als das Kind Kind war,
hatte es von nichts eine Meinung,
hatte keine Gewohnheit,
saß oft im Schneidersitz,
lief aus dem Stand,
hatte einen Wirbel im Haar
und machte kein Gesicht beim fotografieren.

Als das Kind Kind war,
war es die Zeit der folgenden Fragen:
Warum bin ich ich und warum nicht du?
Warum bin ich hier und warum nicht dort?
Wann begann die Zeit und wo endet der Raum?
Ist das Leben unter der Sonne nicht bloß ein Traum?
Ist was ich sehe und höre und rieche
nicht bloß der Schein einer Welt vor der Welt?
Gibt es tatsächlich das Böse und Leute,
die wirklich die Bösen sind?
Wie kann es sein, daß ich, der ich bin,
bevor ich wurde, nicht war,
und daß einmal ich, der ich bin,
nicht mehr der ich bin, sein werde?


Όταν το παιδί ήταν παιδί,
πηγαινε με τα χέρια κρεμασμένα
ήθελε η όχθη να'ναι ποτάμι
το ποτάμι χείμαρρος
και τούτη δω η λιμνούλα, η θάλασσα

Όταν το παιδί ήταν παιδί,
δεν ήξερε πως είναι παιδί,
όλα είχαν ψυχή
κι όλες οι ψυχές ήταν μια

Όταν το παιδί ήταν παιδί,
δεν είχε για τίποτα γνώμη,
καμιά συνήθεια,
καθόταν συχνά ανακούρκουδα,
έτρεχε ξαφνικά
είχε στα μαλλιά έναν στρόβιλο
και δεν έκανε καμιά γκριμάτσα στις φωτογραφίες

Όταν το παιδί ήταν παιδί,
ήταν ο καιρός των παρακάτω ερωτήσεων:
Γιατί εγώ είμαι εγώ,κι όχι εσυ;
Γιατί είμαι εδώ κι όχι εκεί;
Πότε ξεκίνησε ο χρόνος και που τελειώνει ο χώρος;
Δεν είναι η ζωή κάτω απο τον ήλιο απλώς και μόνο ένα όνειρο;
Δεν είναι αυτά που βλέπω κι ακούω και μυρίζω απλώς και μόνο
η αντανάκλαση ενός κόσμου μπροστά απο αυτόν τον κόσμο;
Υπάρχει πραγματικά το Κακό κι
υπάρχουν στ'αλήθεια άνθρωποι που'ν'οι κακοί;
Πώς γίνεται που εγώ,που είμαι εγώ,
πριν υπάρξω να μην υπήρχα
και πώς κάποτε
εγώ,που είμαι εγώ,δε θα'μαι πια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου