Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Επιστροφή στο φθινόπωρο

Σήμερα μ'έπιασα να ψάχνω με φούρια στον κατάλογο των επαφών του κινητού μου το όνομα κάποιου άνθρώπου,που δεν υπήρχε.
Όχι ότι ήταν κανας γκόμενος και εξαφανίστηκε ή κανας φίλος που πέθανε.
Μη φαντάζεσαι τέτοια.
Έψαχνα να βρω ένα όνομα με αντιστοιχία στο λήμμα σωτήρας, ή γκουρούμάγος της φυλήςσοφή Ινδιάνα.
Όταν το κατάλαβα,σταμάτησα να ψάχνω.
Μετά έβηξα,σβήνοντας το τσιγάρο μου, κι άκουσα παράλληλα μερικά "γρρρ,χχχρ",δευτερες φωνές απο το θώρακα και σκέφτηκα πάλι
να κόψω το κάπνισμα/να κάνω δίαιτα/να πίνω νερό/να τρωω φρούτα και λαχανικά.
Ως το βράδυ θα τα'χω ξεχάσει.
Ο ύπνος μου δεν με ξεκουράζει,ούτε κι η δουλειά μου με κουράζει αρκετά.
ΤΩΡΑ: Η Καραβάτου κι ο Παπανώτας μας υπενθυμίζουν να μην ξεχνάμε το Πολυτεχνείο,ενώ ενημερώνουν πως ο κρητικός απειλεί να αφήσει το Big Brothel.
Σ'αυτήν την επέτειο,σκέφτομαι,θα θελα να κατέβω στο δρόμο και να τα κάνω μπάχαλο.
Εγώ,η ήρεμη,φιλήσυχη,φιλειρηνική και καλόβολη ύπαρξη,θέλω  να τα σπάσω. Όλα.
Ίσως επειδή στο λήμμα σωτήρας δε βρήκα τίποτα.

4 σχόλια:

  1. Egw pali nomizw oti o swtiras kykloforei (ana)mesa sou, alla to diktyo einai kapoies fores fortwmeno (me ti?) kai den 'pianei'.
    Mi masas kalese ligo argotera,tha to sikwsei to timimeno.mporeis na perimeneis...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δικέφαλε,τρελαινομαι!Μια κρυώνω,μια ζεσταινομαι και δεν μπορώ,δεν μπορώ να περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δοκίμασε και στο στο λήμμα Σωτήρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητε/η parapera,η απλή όσο και έξυπνη προτροπή σας με ενθουσίασε!Αισθάνομαι βέβαια λίγο ανόητη που δεν το σκέφτηκα μόνη μου,αλλά θα ανατρέξω και πάλι στο ευρετήριο με νέα πνοή κι ελπίδα!Μπορεί και να μου σώσατε τη ζωή! Σας ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή